Maaaaat...

Jodå, det blev både mat och främmande av bästa syrran med familj! Jag vet att det finns de som irriterar sig på formuleringen "bästa" men det skiter jag i! Jag använder den i alla fall! :) Och Malin är min bästa syster! Så det så!

Hur som helst lagade jag fylld köttfärslimpa med rostade rotsaker och ädelostsås! Det slog faktiskt gårdagen med hästlängder! Jag blev i alla fall så mätt att jag numera kan rulla lite lätt framåt... Och det behövs eftersom jag ska ta sikte på kontoret och jobba ett par timmar!

Det var så kul att träffa familjen! Vi har inte umgåtts på ett par veckor så jag hade många kramar innestående! Och det söta barnet hann bara komma in i köket innan hon hittade den låda med pusselklossar som jag hade köpt! De har näsa för leksaker!


Glad My och klossar med Bamsemotiv! Hon är nog för liten för att lägga pussel med dem ännu men man kan ju alltid bygga!


Högt! Och med sig hade hon naturligtvis favoritråttorna! Lite äckliga gosedjur men vad gör man? Det är ju hon som bestämt sig för att de är både söta och fina!


Pass på!


Men när det rasat är det bara att börja om!


Och under tiden fick jag hjälp av Mannen, Myten, Miraklet, Martin med att få tillbaka mina kontakter i telefonen! Tack, tack, tack! Du är en pärla! Nu har jag lite dubletter av en del men har fått tillbaka telefonnumren och det är hur "värt" som helst!

En trevlig afton där jag fick idel matnyttigheter! Både i magen och i telefonen! Malin skulle försöka göra reklam för röststyrningen men råkade säga: "Nu kan du även skicka sms!" Jaha... Jag var inte särksilt imponerad eftersom jag kunnat det tidigare men till slut kom det fram att jag nu ska kunna säga det jag vill skriva. Teknikens vägar är outgrundliga! Haha!

Nu lite jobb och kanske också lite TV!
#1 - - EJ:

Jo, du skulle höra Magnus Uggla fara ut över människor som anväder "bästa","fina" och "finaste"

#2 - - Monica:

Haha! Ja, Uggla har åsikter om det mesta! Han är för övrigt genial! Förutom "bästa" då! :)