Kul jobb!

Ännu en dag med världens roligaste jobb! Den här gången har det inte handlat om att stå på scenen utan om att förbereda material till julshowen! Det är roligt men också ganska krävande! Jag vet inte om någon förstår hur man kan bli så trött av kreativa diskussioner men det kan man. Känner mig just nu lite mosig men ändå väldigt, väldigt nöjd med dagen!

Det blev fortsatt spånande och improvisationer kring en scen som vi nu har löst. Vi gick också igenom lite texter för att se vad som skulle förändras. När man läser eller agerar upptäcker man saker som man inte sett när man själv skrivit. Helt plötsligt kan ämnen ändras eller ingångarna bli nya. Det är ett jätteroligt arbete och jag och Åsa är väldigt glada över all input som vi får från Kågis! Man behöver nya intryck för att gå vidare!

Men efter några timmars jobb både hemma hos mig och nere på kontoret blev vi hungriga och ännu en gång valde vi Sushi!


Den nya sushi-baren levererar verkligen! Gött!

Men eftersom jag jobbar tillsammans med två fantastiska singlar vill jag gärna visa upp dem för den breda massan! Jag fattar inte att jag fortfarande får rå om dem så mycket! Jag har tur! :)


Världens bästa Kågis!


Och världens bästa Åsa!

En supertrevlig dag! Och vi har också fått rapporter om inspelningen av all musik som skedde i helgen. Vi längtar som tusan efter att höra resultatet och att få börja repa lite låtar! :) Tills vidare får vi nöja oss med bilder från helgen!


Tobbe vid datorn och mixerbordet! Jodå, det är Kågis duktige lillebror!


Sötaste Löwe! Ännu en av mina fina grabbar!


Anders är en ny bekantskap men som jag ser fram emot att få höra! Har förstått att det är Lindas bror och att han är ett musikaliskt geni! Jag säger bara: Han också? :)


Och så finaste Kågis! Vi har verkligen tur som får anlita dessa proffs för att spela in våra musikbakgrunder!

Glädje har det också varit här hemma! Du skulle ha stannat Åsa eftersom maken hade gjort sin berömda äppelpaj när jag kom hem! Nu har jag ätit två portioner, som jag inte behövde, men är väldigt mätt och glad! Får också rapport om att fredag 2 december redan är slutsåld så passa på om ni inte köpt biljetter!

Gokväll på er alla! Vi hörs när det rörs!

#1 - - Maria:

Just den kvällen vi ska göra Nordanå osäkert...det blir skoj.