Jeeeeeezus!

Jo, han är också med i föreställningen! En ganska central "julfigur" om jag får säga det själv! :) Men nu var det inte honom jag tänkte på i första hand. Mer mängden arbete. Jag har jobbat och jobbat och jobbat! Blev klar närmare 01.00 i natt och då kom jag på att jag inte hade hängt upp tvätten och lite andra saker... Blev med andra ord sent!

Vaknade som ett skott i morse och nu har jag hunnit vara igång några timmar även idag! Ekonomi, utbetalning av löner, sista genomgång av manuset och en massa utskrifter... Hinner fanken inte blogga heller! Men det ska bli kul att sätta sig med Åsa och Kågis nu även om man ju kunde ha varit mer utvilad innan man ska repetera...

Vi håller på idag och imorrn. Sedan ska det bytas däck och hela torsdagen går åt till planering av ett välgörenhetsuppdrag jag tagit på mig nästa vecka för Världens barn! Fredag bär det dock av till Göttllaböööööörg! Oj, så kul! Och oj, så nödvändigt med lite ledighet!!! Jag längtar nåt kusligt!

Ha en bra dag alla så återkommer jag i afton! Här får ni några ord på vägen:


Så sant! :)