Jaha?

Nu kan jag väl inte säga att jag har hållit särskilt stor reda på Steve Jobs men jag ska verkligen villigt erkänna att ett geni gick ur tiden igår! Han var tydligen sjuk i cancer - vilket ju är en helvetisk sjukdom som man inte önskar sin värsta fiende! Man kan undra varför han fortsatte att jobba fram tills han dog men jag tror att han verkligen brann för det han gjorde! Och kanske kunde han luta sig tillbaka nu när jag bestämt mig för att köpa en iPhone... (Nåja, det var kanske att ta sig själv på för stort allvar... Sorry!) Så till alla "fruktfantaster":


Rest in peace Steve Jobs!

Nu väntar en lång repdag tillsammans med Åsa och Kågis! Ska bli roligt att ta tag i det här manuset på riktigt! Det är ju först när man börjar repa som man också känner vad som funkar och inte. Men innan bästa Åsa dyker upp ska jag passa på att avverka lite praktiska saker, skriva en faktura och färdigställa min "Att-göra-lista"! Det är alltid bra att få en överblick så att man vet om man ska vara stressad eller inte... Jodå, ibland kan listor vara ytterst lugnande!

Och på tal om julen så fick jag sms igår kväll där Emilia skriver att hon kommer hem till jul!!! Så härligt! Bara fyra lediga dagar men det är ändå superkul! Nu får vi bara hoppas att Oskar får vara ledig... Han har ju lyckats få praktik på NSD i tre månader vilket är kanonroligt! Men det brukar väl vara praktikanter som får hoppa in när det är storhelger... Nåja, annars åker vi norrut! Jul ska det bli med familjen hur som helst! :)

Önskar alla en bra dag!