Jag har ingen farstu!

Idag har jag verkligen jagat runt som ett skållat troll på stan! Om jag hade shoppingabstinens tidigare så har den definitivt gått över! Avverkade samtliga affärer som kunde tänka sig erbjuda kläder vi kan ha på scenen. Ja, vi hade ju lite speciella önskemål så det blev till att springa runt för att hitta. Och jag kom hem med några kassar så det känns riktigt bra!

Eftersom vi bara har en manlig medlem tänkte vi skämma bort honom med lite snygga brallor! Kläder slits faktiskt en del på scenen så det är skönt att slippa ha privata uppsättningar. Och ska man hitta byxor som sitter bra på karlar så ska man absolut gå till stans bästa herrbutik: Benzon! Det gjorde jag också och fick kanonbra hjälp! Medan jag stod där så kom det in en man i butiken. Eftersom jag har hört hans namn tidigare i veckan så klickade hjärnan igång direkt: Johnny Logan! Och det var nu jag började uppföra mig hur barnsligt som helst... haha!

Jag klämde glatt i med att det här var stans bästa herrekipering och han svarade lika muntert att detta härmed var bekräftat! Sedan stod jag där i kassan och tänkte på bloggen... tvekade, men som jag sa till Kecka: Jag har ju ändå ingen farstu! Och det har jag verkligen inte! Alltså stegade jag efter honom: "Excuse me Mr Logan, can I take your picture?" Jodå, det var inga problem! Så när Kecka också ville ta en bild av oss tillsammans så var han med på noterna! Jag kan eventuellt också ha nämnt att jag var lite av en kändis i stan... Herregud! Idag var jag så framfusig att jag faktiskt rodnade! Haha!


Men vad säger ni? "Hold me now"? Haha! Och jag hade verkligen inte min snyggaste dag men han var mest förtjust i mitt rosa band! Fin kille! Men visst har han blivit lite gammal?

Nåja, jag kom mig därifrån till slut och skrattar fortfarande åt mig själv! När ska jag nånsin bli vuxen? Men så mycket som jag skrattar kommer jag kanske istället att leva länge? :) När jag hade åkt förbi Kågis för provning, åkt tillbaka för att byta storlek (Johnny hade tyvärr gått...) och tagit en burgare på stan var det dags att avsluta dagen med ett däckbyte!


Forslunds hade däckbytarkväll så det var värsta löpande bandet! Nu är jag rustad för vinterväg! Dubbfritt men bra ändå! Nu har det dock kommit resultat från någon undersökning som visar att dubbdäck är det bästa man kan ha på ishalka! Oj, så oväntat! Det hade jag kunnat säga utan att forska särskilt länge! Men dessa följde med bilen och får duga en säsong till! Sedan blir det dubbar igen!

Ja, nu ska jag samla ihop mig och se om det är något mer jag måste göra. Annars kryper jag upp i soffan och tittar på Arga Snickaren! Honom har jag dock inte träffat! Ännu! Haha! Jag undrar vem jag ska smyga mig på i Göteborg under helgens resa...


Jag avslutar med ännu en bild på Johnny! Min kompis alltså! Haha! Nu är det verkligen o-vuxen-varning! Haha!

#1 - - Maria:

Hejja Monica, du gör det vi inte törs !! Du har tillräckligt med vuxen poäng, bra med lite o vuxen poäng ibland :)