Heeeeeeelg!

Oj, vad jag är färdig! Nu vill jag inte jobba på flera minuter! Haha! Nej, jag tror att jag slår till med timmar av ledighet eftersom det nu blivit helg! Skööönt! Det blir nog jobb även de här dagarna men jag ska i alla fall ge mig för idag och bara njuta av att vara!

Jag har inte ens orkat ta upp kameran idag så det blir heller inga dagsfärska bilder i dagens inlägg. Är bara helt slut! Men samtidigt också nöjd eftersom vi börjar komma oss igenom hela föreställningen som känns riktigt rolig! Glädjande telefonsamtal fick jag också från en kund som bokade 190(!) biljetter!!! Stort Tack för den bokningen! Vår show kommer att bli den perfekta julklappen! Och upplevelser är väl det roligaste man kan få. Man har ju i regel allt annat man behöver!

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och spela lite Angry Birds! Sedan blir det hämtmiddag och kanske en film! Skööööönt med fredagsmys!

Vi hörs när jag rörs igen... :)


Mina tankar går dock till Emilia! Lycka till med tapetseringen! Och stor kram!
#1 - - Anonym:

Kul med 190 bokade biljetter, det är då med all säkerhet ingen från äldreomsorgen, synd att du inte har några släktingar som bor på nåt boende, för då skulle vi få höra när du går i taket över deras situation, bara spara på äldre, hur korkat är det? de som byggt upp vårt samhälle, och det är tacken...

då har jag hellre becksvart ute..nästan..

Ha en skön jobbar helg :))