Godmorgon Umeå!

Vaknade och kände att jag behövde på toaletten. Förbannade mig själv för att jag inte gick dit en extra gång innan jag somnade för att slippa avbryta en underbar sovmorgon. Ligger kvar i sängen och funderar på att sova ett par minuter till. Då hör jag väckningen! 10.00! Hög tid att kliva upp med andra ord! Jag har alltså sovit som en stock och kastade mig in i duschen och snabbt ner till frukosten som ju serveras läääääänge här! Så skönt!

Nu har jag gjort en travrad till vårt gäng och ska om några minuter knata iväg till Sagateatern för uppsjungning innan showen kl 14.00! Ska bli väldigt roligt igen! Vi är ju inne på den sista spelhelgen för i år så det gäller att njuta! Det blir ju teatersoppa längre fram men då måste vi korta den lite eftersom det där finns en magisk lunchtimmesgräns. Men idag ger vi allt!

Läste recensionen och jag tror att det var en yngre kvinna som skrev den. Mycket var bra men hon förstod nog inte allt. Hon tyckte t ex att PMS-sången var kvinnonedsättande och det är den ju inte. Den är tyvärr alldeles för sann! :) Men hon gillade också att vi gjorde kvinnlig humor på kvinnors villkor utifrån våra personliga upplevelser och det var ju bra! För det är ju också sant!


Men det här kallade hon "en avslutning med lyteskomik"! Haha!

Hela recensionen kan ni läsa här:

http://www.folkbladet.nu/269276/2011/10/01/trillar-inte-i-fallan

Nåja, vi kommer att få besök av roliga människor i publiken även idag och ämnar göra vårt bästa i en föreställning som vi älskar att spela! Så välkomna alla glada till Sagateatern 14.00! Vi ses! :)