Glad igen!

Jag var så trött och sliten i afton men så fick jag chansen att träffa några härliga människor på ett välbesökt möte och vips, så har jag fått massor med ny energi! Glad igen! Men, nej Jonas (om du nu läser min blogg), inte lika klämkäckt flåshurtig som Lotta Engberg. Bara helt vanligt glad!

Nu ska jag använda den här nyunna energin till att knapra i mig lite godis (bara lite) och jobba ett par timmar med scenografin! Har också träffat flera människor ikväll som ser fram emot vår Julshow och det känns jättekul! Nu är ännu en dag slutsåld och nästa vecka börjar TV-reklamen gå (om vi kommer fram till något roligt manus, haha!) och då brukar det gå ganska fort med försäljningen! Ser verkligen fram emot den här spelperioden! Vi ska ge er allt vi kan! :)


Ser också fram emot soffan och ännu ett avsnitt av "House" men då måste jag nog börja jobba igen - om jag ska kunna vara ledig igen...

Avslutar dock lite klämkäckt med fyndigaste kommentaren på Facebook igår. Den handlar inte om House men väl om en annan pratglad person: "Han skulle Juholt sig till sanningen..."
#1 - - Lennart Persson:

Hepp, då fick Snes cred för sin fyndighet! :-)