Kalasdag!

Det är tur att jag har varit lite "hög" på gårdagens kändisupplevelser eftersom jag, precis som många andra, varit internetlös idag! Fruktansvärt irriterande! Nu kom jag dock på att jag faktiskt har mitt mobila bredband! Ja, jag är inte helt dement men jag trodde nog att jag hade slut pengar på detta. Nu finns det kvar så pass länge att jag t o m klarar mig över helgen! Det verkar behövas som ett ständigt komplement när man har Alltele...

Nåja, det blev en fixardag även idag! Har suttit med lite praktiska saker, ordnat med kläder och även köpt reklamtid på TV4 och 7:an! Jag känner ju en trevlig och samarbetsvillig man som jobbar där så efter att han bjudit mig på lunch var jag precis lagom mör för att börja shoppa igen! Haha! Jo, vi vill ju gärna tala om för fler att vi har en julshow på gång och då är TV ett mycket bra medium! Vi släppte ju biljetterna i så god tid att det nu kanske är dags att påminna igen om att vi kommer till stan innan advent! Nu gäller det bara att komma med lite filmidéer...

Men idéskapandet ska jag faktiskt försöka undvika i helgen då det äntligen är dags att umgås med familjen!!! :) Nu håller man på att längta ihjäl sig efter barnen och det börjar man egentligen med direkt man har bokat och bestämt att man ska ses! Imorrn smäller det! Göteborg!!!

I eftermiddag hann jag också med ett kalas! Mats och Kickis söta pojke Charly fyllde ett år idag och det ska firas som det anstår en... femtioåring, tror jag! Släkten var samlad och paketen haglade! Tårtan var dessutom hur smarrig som helst så tack för att jag fick komma på kalaset!


Vilken storkille! Och som födelsedagsbarn måste man ju få äta själv! Det gick hur bra som helst men det är nog tur att det finns förkläden!

Nu var han kanske inte jätteintresserad av att umgås med mig idag men det får man nog finna sig i eftersom vi inte ses så ofta. Han storasyster Tilly brukar dock bli glad åt att se mig men idag var hon inte på det humöret. Kusinerna hade kommit och hon hade fullt upp med annat, därför svarade hon också "Nej!" när jag frågade om jag fick komma in! Haha! Jaså, sa jag, vill du inte att jag ska komma och hälsa på? "Nej, jag tycker inte att du är så rolig!" Hahahahaha! Hon är en "oneliner" av stora mått! Helt obetalbar! Men sedan blev vi kompisar igen och jag fick också kramen innan jag åkte hem! Men jag skrattar fortfarande! Hoppas du fortsätter att vara så där skönt uppriktig Tilly! :)


Oh lillebror är verkligen värsta fotomodellen! Han kikar storögt rätt in i kameran när man säger till! :) Kameran var annars ett dilemma idag eftersom jag glömde stoppa i det laddade batteriet... Nu tog jag ett par bilder med telefonen och lyckades t o m hitta sladden för att föra över dem! Det är otroligt vad jag har blivit teknisk på "gammeldagarn'"! Men glömsk... haha!

Nä, nu måste jag packa lite kläder inför helgen och börja förbereda konferencier-skapet för konserten som jag ska jobba med nästa vecka! Onsdag 19 oktober på A-torp kan ni komma och lyssna lite på mig och mycket på Musikskolans duktiga elever! Alla intäkter går oavkortat till Världens Barn! Känns bra att ställa upp!