Bye bye Gothenburg!

Varför jag använde engelska vet jag inte. Trött på svenska? Hur som helst har vi gjort av med våra allra sista krafter och pengar på stan idag! Och det går ju ganska fort! Jag gillar nog det där med shopping eftersom jag kan vara hur trött som helst och ändå känna energi när jag kommer in i en affär!

Vi började med lite inredningsbutiker! Det är kul att få inspiration också även om man inte kan ta med så mycket hem! Nu skulle vi börja med Bolagret och kom till rätt gata men när vi gått en bit bad jag maken ta fram den rätta adressen på iPhonen så att vi inte skulle gå åt fel håll. Innan han hann titta efter vände vi oss om...


Se där! Framme!


Och där var julskyltningen i full gång... Lite tidigt va?


Men vi hittade en "puff" som nog var gjord för två! Jättefin i kohud för 2000:- på rea! Men så stor resväska har vi inte! Och ingen plats att ha den hemma heller! Haha! Sedan fortsatte vi med kläder!


Jojo! Det gick ganska bra! Var tvungen att vara lite otrogen mot min favoritbutik i Skellefteå och köpa ett par saker eftersom den i Göteborg hade ett lite annat sortiment... Fina saker! Men hur trött ser jag ut? Lika trött som jag känner mig? Det vill man ju inte!


Men allt går att bota i Göteborg! Med stor kaffe och blåbärscupcakes! :) Sedan var det bara att fortsätta igen!


Ett par timmar senare hade vi en sen lunchdate med Emilia! Tack och lov för att hon valt ett ställe som serverade sallad! Här ser ni en superfräsch sådan från Slimfood!


Sista timmen med fina, fina Emilia! Vilken kanonhelg vi har fått ha tillsammans! Tack för det gumman!


Förutom att maten var jättegod så var också sopsorteringen av högsta klass! Ett genomgående ekologiskt och miljövänligt tänk! Nice!


Men sedan var det över! Många långa kramar och nästan tårar i ögonen... Hej då vännen! Nu ses vi till jul och det är bara att börja längta! Önskar dig lycka till med allt!

Det är alltid lite sorgligt att skiljas men det är inte mycket vi kan göra åt det. Gilla läget, njuta av att vi fått vara tillsammans och börja om med jobbet som nu hopats på mailen! Sitter på Landvetter och inser att jag faktiskt måste hem! Ha en bra kväll alla och njut av varandra!