Tjohoooo! Vilken kväll!

Hemma igen efter en helt underbar spelkväll! Jag trodde att gårdagen var speciell och att publiken då var ovanligt snäll eftersom det var premiär men nu var det lika bra, eller kanske ännu bättre stämning! Sååå otroligt roligt! Sådana här dagar har man världens bästa jobb!!! Tack, tack, tack alla som kom och var så glada!

Föreställningen börjar också "sätta sig" vilket gör att vi blir mer avslappnade! Det blev t o m lite fnissigt idag och det är också härligt på något sätt! Just nu är jag bara lycklig!!! Och ännu gladare blev jag när jag kom hem och ser att Oskar kommit hem! Han stannar till söndag och nu är jag också ledig! Ska bli skönt att umgås ett par dagar med bästa "pöjtjen"!

Det har varit en riktigt bra dag! Har också hunnit att tillsammans med Bengt träffa revisorn och avsluta bolaget!


Bengt var ovanligt prydlig och mer "business-klädd"! Det tarvar ett foto!


Och rättvis som jag är så fick Micke Engström, vår kanonkille på E&Y också komma med i dagens blogg! Tack för allt jobb! Vi har känt oss omhändertagna! Och kanske också lite fattiga... haha! Det är ju inte helt gratis med revisionstjänster...

Jag och Åsa hann också med att köpa lite presenter! Gårdagens premiär kom och gick så snabbt att vi inte riktigt hann med! Kågis fick ett urval roliga ölsorter och Mie fick en blomma som jag komponerade!


Hon blev såååå glad! :) Ja, vi sjöng också! Kanhända blev hon tårögd av vår "kassa" sång men vi tror att det var av glädje!


Några minuter senare var hon igång igen! Blomman på bänken och kaffekokning igång för fulla muggar! Haha! Det där var ju riktigt roligt... Fulla muggar alltså... Med kaffe... Ja, ni fattar! Nej, den var kanske inte så bra...

Nu ska jag umgås med grabbarna! Ha en underbar fredagkväll alla! :)