Snaggat och slutsålt!

Fredagens premiär i Piteå är slutsåld och till lördagens föreställning finns det bara 15 biljetter kvar! Helt otroligt roligt!!! Vi tackar Åsa som drar en stor hemmapublik! Jag hoppas jag och Kågis kan komma i närheten här hemma... Köp, köp, köp! Haha!

Nej, försäljningen är ju inte det viktigaste men nog får man bättre självförtroende under premiärveckan när man också vet att det kommer massor med människor som vill titta! Det är en höjdare! Och det kommer att bli bra! Nu börjar också texterna sitta där de ska (i huvudet) och då är vi snart "hemma". Ska ändå bli skönt med ett par riktiga repdagar i scenografi! Det kommer vi inte att göra förrän på onsdag! Snacka om att man längtar! Ja, vi börjar ju inte från scratch men utmärkningarna på scenen som vi har gjort med stolar och annat smäller inte lika högt som den riktiga dekoren! Jädrar så kul!

Annars då? Jo, har pluggat text och även fixat frillan så här på eftermiddagen! Också skönt! Maken brukar skoja om att han inte ser någon skillnad men han tycker väl att jag är snygg jämt! Haha!


Jodå, det skulle färgas också! Vilken kulör jag har vet bara Sara och det är helt OK! Hon hittar på så mycket snyggt! :)


Före! Ni ser att texterna är med!


Under behandling! Och nu har också snuset kommit fram...


Julgran på tork?


Klar!!! Jag ser inte så nöjd ut men det är jag! Nu får det komma vilka hattar och peruker som helst! Mitt hår är redo!

Uppsluppen som jag var åkte jag iväg till solariet (jo, jag vet att det är skadligt men WTF) och när jag slappnat av där en stund vände jag hemåt men först en tur till:


Biltvätten! Det kommer säkert inte att räcka särskilt länge men jag ska packa bilen imorrn och den var helt sjukt skitig! Inte kul med svart jacka... Nu blir det genomgång av kostym och lite skrivarbete! Ha en underbar kväll!