Pyspunka!

Äntligen, äntligen är det ledig helg efter en helt enorm arbetsvecka! Och ledighet behövs verkligen! Jag är nu lika "spänstig" som en tom cykelslang så jag behöver ett par dagars ren och skär vila! Lite jobb med föreställningen kommer det att bli men nu ska jag bara sminka av och relaxa!

Nu har vi i också spelat vår allra sista (?) föreställning av "Mens Night" på Västerbottensteaterns soppteaterscen och det gick hur bra som helst! Fullt med folk och glada människor i publiken! Jag hoppas alla besökare får en härlig helg! Det måste väl vara bra att börja en långhelg med att skratta? Tack för att ni kom och får vi några nya infall till våren kanske vi kommer tillbaka. Man vet aldrig!

Tanken är dock att lägga ned produktionen, göra klart "Julgalet", njuta som fanken av spelperioden och samtidigt dra igång arbetet med "Mens Night 2" som ska få premiär i vår. När vet vi inte men det kommer!

Efter dagens show var vi rätt slutkörda men hade ett sista möte med vår söta sömmerska Inger!


Här har hon börjat packa upp lite tokigheter som hon producerat! Hon är en klippa!
I bakgrunden ser ni också världens bästa tekniska chef Tage! :)

Tack alla på teatern för god service och trevligt sällskap! Vi kommer gärna tillbaka på ett eller annat sätt! Om vi hinner... Nu verkar det vara fullt upp med annat! Ha en skön fredagkväll alla glada så hörs vi när jag orkat resa mig upp igen!


Och ni missar väl inte att det finns gott om showbiljetter kvar till "Julgalet"! Välkomna!