Öppet hus!

Dagen har rullat på och nu sitter jag hemma hos Åsa i Piteå efter att vi tillsammans med Robert lastat in allt och ställt upp dekoren! Känns bara hur skönt som helst! Har också fått supergott kvällsfika så jag är väldigt nöjd och belåten! Det blev en bra dag där jag hittills vekar ha fixat det mesta! Hann också med ett härligt besök på My:s dagis (Nej, Förskola! som hon säger) där det idag var Öppet Hus!


Här har ni det gråtande barnet... Nej, hon var inte ledsen fast att hon ramlat ute och fått en bula i pannan! Hon ville bara att vi skulle ta en bild av bulan! :)


Sedan blev det full fart och hon visade upp allt! Här är pärmen om henne!


Go-fikat avnjöt vi tillsammans med söta mamman! Och även idag blev jag "beskylld" för att vara My:s mormor... men Malin är fortfarande min (mycket) yngre och urgulliga syster!


"Hela kakan på en gång" är det tydligen som gäller!


Och bus med bästa kompisen! Servetterna flög i luften och mjölken till slut ut på bordet - men det gööööör ingenting!


Här visar My sitt handavtryck!


Och sin figur av målade stenar som hon själv har plockat och målat!


En sån fin liten gubbe! Jag vill ha den! :)


Och efter full fart i lekrummet skjutsade jag hem damerna och packade ihop för att åka till Piteå! Det blev i alla fall en skön "time out" på Förskolan! Kram på er brudar! :)


Nu är vi alltså uppställda i Christinasalen och här får ni en liten "teaser" av scenografin! Det kommer att bli så fint när den är ljussatt!


Och här sitter Robert som ska göra det! Men han spelar tydligen också "Wordfeud" mellan varven... Åsa tog plats på scenen för att jag skulle få ta en bild på henne men det gick inte...


Alma kom direkt och ställde sig i vägen! Hon är värsta linslusen! Haha!


Vid anmodan satte hon sig i givakt! Det gjorde matte också! Så fina tjejer!

Nu orkar vi inte mera idag! Dags att tänka på refrängen, spela lite på telefonen, kolla lite FB, läsa lite i min medhavda bok och soooooova! Godnatt Piteå och världen!
#1 - - Malin:

Så kul att du följde med idag, det blev jättefina bilder!