Möten, mat och mys!

Ja, det blev en riktigt bra dag idag! Har även hunnit med en promenad i det vackra vädret! Helt otroligt att man kan gå en sväng i bara vindbyxor och tröja! I mitten på november! Ja, jag svettades väl inte ihjäl men jag frös absolut inte heller! Tog med kameran för att kanske möjliggöra en lite lugnare promenad och det blev faktiskt både motion och njutning!


Några fåglar i träden!


Och solen som trängde sig fram! Lovely!

Sedan har jag hunnit med ett par möten på stan och en tur till syster yster på hennes jobb! Eftersom jag kände mig lite snygg idag (joo... nu!) så tog hon en bild på "Dagens outfit"!


Måste visa Emilia min metallictröja som jag köpte på H&M! Men sedan fick vi in en underbar störning i bilden...


Malins kollega Martin! Haha! Han är för rolig!


Ja, ni ser ju resultatet! Ännu ett gapskratt! Sedan skjutsade jag hem syrran och hämtade My på dagis! Och eftersom de ändå hängde med så blev det en tur hem till oss för middag! Trevligt!


My hann leka med klossarna, stryka katterna, fila naglarna, äta lax och rotsaker och vara så där söt och go' som bara hon är! Hon surrar också rätt mycket nu och det är superkul!


Charmiga ungen! Och i bakgrunden hostar mamman! Tur att hon ska till vårdcentralen imorrn!


Bus och kramar hör till ett bra besök! Tack för att ni kom! Nej, nu har det inte blivit något spelande på hela dagen så jag slänger mig i soffan och hoppas att det finns ström kvar i telefonen!

Tjolahopp!
#1 - - Emilia:

Snygga du!!!=)