Middag!

Jeeeeezus! Nu börjar premiärveckan för första gången likna den vi hade i Lycksele med "Mens Night" då vi åt gott varje kväll! Här har vi t o m lyckats hitta en restaurang som serverar ännu bättre mat! Lovely!

Efter att ha skrivit en ny vers på en av sångerna och bloggat lite gick vi en trappa ned på Stadshotellets Restaurang och åt en riktigt "fläskig" trerättersmeny! Guuud, så gott!


Här bläddrar i förväntansfullt i menyn - ännu omedvetna om hur mycket vi ska stoppa i oss... haha! Men otroligt hungriga! Det kan ha avgjort saken...


Jag och Kågis åt inkokt röding med löjrom och äpple till förrätt! Ljuvligt och fräscht!


Åsa och Linda-Marie delade ett fat med "Norrlandstapas"!


Sedan blev det baconlindad och svampfylld skogsduva! Helt underbart!


Åsas Havskatt såg också ut som en höjdare och smakade lika bra!  


Nu tror ni väl inte det är sant men vi tog in dessert... Här hjortron med valnötsglass!


Panacotta!


Själv klämde jag i mig en suverän chokladkaka! Mmmmm..... Och jag har inte ens dåligt samvete! Har jobbat som ett tok och ska fortsätta i samma stil hela veckan. Den här middagen åt vi bara "because we were worth it"! :)


Avslutar med sockersöta Robert och Linda-Marie!

Tack för en trevlig kväll alla! Nu återstår lite jobb innan sängen kallar. Med denna smarriga middag i magen kommer jag att sova som en sten!
#1 - - Linda-Marie:

Mmmm, drömmer mig tillbaka :) Tack själv för en trevlig kväll, så ses vi imorrn! :D