Måndagsrush!

Då var helgen över och premiärveckan har börjat! Så spännande och hektiskt! Nu rör det på sig och jag har redan gjort en liten rusning för att göra bort de översta sakerna på listan! Vad jag hållerpå med? Ja, ni kan ju alltid gissa:


Lite matt...


Men fortfarande med båda fötterna på jorden...


Stadig!


Målerisk... Eller heter det kolerisk? Haha!


Färgstark! Om nu svart är en färg...


Städad?


Packad?


Röd!

Ja, jag håller alltså på att plocka ihop hela föreställningen som ska flytta till Piteå imorrn! Har åkt runt och hämtat lite prylar och nu ska jag gå igenom min egen kostymlista så att jag också har det jag ska ha! Med mig - och inte liggande här hemma! Ska också plugga text men det tänkte jag göra hos frissan! Ska ju ändå sitta med färg i håret så varför inte förena nytta med nöje? Jag återkommer garanterat!