Jobbåfixåunderhållning!

Tusan vad den här dagen har rusat iväg! Har suttit med biljettadministration och ekonomi, plockat lite här hemma och ska nu bara förbereda mitt uppdrag för kvällen! Ja, jag hade nästan förträngt att jag och Mats åker till Källan för att showa den här fredagkvällen! Och jag hade nästan hoppats att någon annan kollega med kort varsel kunde hoppa in... men det gick inte!

Nåja, det blir kul att träffa Mats och vi kommer att göra ett kanonjobb tillsammans så det oroar mig inte särskilt mycket. Det kändes bara oerhört jobbigt att inte få stanna hemma ikväll!


Men vem kommer att kunna motstå dessa underbara artister? Haha!

Alltså väljer jag att se fram emot trevlig samvaro och väldigt god mat! Slipper jag köra så kan jag ju alltid vila på vägen! Ha en bra fredagkväll alla!