Genrep?

Ja, vi samlade ihop oss för att göra ett genrep men det blev inte riktigt som vi hade tänkt... Det visade sig att ljussättningen var långt ifrån klar och att teknikstrul orsakade en hel del väntan och omtagningar. Det roligaste var dock att publiken skrattade och att vi faktiskt kunde alla texter!

Annars började det bra! Åsas underbara och stora familj kom för att se och ge oss feedback! Tack ska ni ha! Det var ovärderligt att få lite publikkontakt och åsikter om de olika inslagen! Åsa hade för övrigt fler anledningar att vara nöjd:


Jodå! Här är det vår gullige ljudtekniker som gör "närmanden" där bak för att kolla att hon är "påsatt"... Jo, jag tackar jag! Min mygga fungerade tyvärr alltför oklanderligt... Haha!

Nej, skämt åsido blev det en lång dag eftersom vi fick avsluta med att än en gång gå igenom ljuset tillsammans med tekniken. Resultatet av detta blev att vi inte fick middag förrän 21.30!


Men en hjortfilé med potatispuré räddade kvällen! Gött!

Nu ska jag lägga mig för att ladda inför morgondagens premiär! Det kommer att bli hur kul som helst att spela för utsåld salong och vi kommer att ge järnet!