Full fart!

Idag får man känna att man lever! Ja, det gjorde jag ju igår också. Levde alltså! Men nu är det lite skarpt läge när allt ska packas och iväg! Har vi allt? Har vi skrivit klart? Blir det bra? Är vi roliga? Saknas något? Vad har vi glömt? Jag tackar alla mina listor för att det finns en möjlighet att pricka av det som är gjort men det som inte är noterat på listan kan snabbt falla bort... Det är väl det som är mest oroande!

Hur som helst har jag nu hämtat ihop det sista! En sväng till sömmerskan återstod och nu har vi också fina kostymer att ta med till Piteå! Nice!


Hon och hennes man bodde för övrigt hur fiiiint som helst! Litet hus vid vattnet! Jag blev rätt avis! Man kände lugnet och friden i samma stund man klev ur bilen! Underbart ställe!

Annars mår jag alldeles utmärkt! Ska klura på det sista innan jag åker i afton och om en kort stund kommer Robert med lastbilen så att vi kan packa dekoren! Ja, jag borde kanske ha med mig lite privata kläder också när jag nu ska vara borta hela veckan... men det går ju rätt snabbt att slänga ihop! Vi ska ju ändå mest jobba...


Vill också tacka Sara för ett jäkligt bra jobb igår! Håret var hur snabbfixat som helst efter klippning och nya slingor! Lite färg på ögonen så är jag kanske i toppform? Haha! Ja, kanske inte fysiskt - men det kommer... Kanske samtidigt som huset vid vattnet?

Nu, fortsatt packning! Piteå, here we come!
#1 - - Ola T:

Lycka till! Allt kommer att gå jättebra.

#2 - - Maria:

Hoppas min gamla hemstad tar emot er med röd matta.. Lycka till!!