Fixardag!

Mycket pyssel denna vackervädersdag! Kanske inte så mycket konstruktivt arbete men innan premiären på torsdag är det i alla fall en hel del fix och saker som ska bokas, ordnas och meddelas. Därför har jag suttit med mail och samtal samt ordnat och fördelat biljetter mm. Nu är det mesta klart! Tror jag...


Solen har dock lyst med sin närvaro vilket gör livet lättare att leva på alla sätt! Ja, alla utom den sadistiska del som lyser igenom de fönster som är fulla med tassavtryck... Hygglo! Jag skulle behöva torka fönstren jämt! 

Nåväl, jag också varit iväg på ett möte och innan dess hunnit hämta My på förskolan och lagat köttfärsbiffar! Om man sammantaget ska se till det jag är mest nöjd över idag så är det nog den sista uppgiften! Jag har svårt att vara nöjd med mig själv men när jag står vid spisen blir jag både lugn och tillfredsställd eftersom jag på något sätt fullgjort min plikt här hemma... Ja, jag vet att det låter löjligt men jag beskriver bara känslan i kroppen! Det är ingen som tvingar mig! Jag är nog en "hemmafruelig" och samtidigt mycket sjuk människa... haha! 


Vacker frost! Man ska nog hellre gå ut än sitta inne och titta på fönstren!


Solen är dock en energikick av stora mått! Varde ljus!

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan för att läsa manus och se lite TV! Maken har diskat och städat bort efter middagstillagningen så han är nog lite "hemmafruelig" han också! Tur det! :)