Eftertanke...

Denna söndag har ägnats åt nästan ingenting och det har naturligtvis varit riktigt skönt! Har bara fyllt upp kyl och skafferi, spelat Wordfeud, diskat en maskin och tagit hand om mig själv! Det behöver jag verkligen göra och det kommer nog knappast att räcka med en dag... Jag behöver längre viloperioder ju äldre jag blir och det kanske inte är helt onormalt!

Jag behöver också ta hand om mig själv på fler plan! Jag råkade hitta en bild från uppsjungningen innan föreställningen och blir förskräckt över hur tjock jag blivit! Nu vet jag ju att jag ätit som en häst den här veckan men nu får det vara slut med det! Inga sötsaker och inga onyttigheter från och med nu!


Ja, ni ser ju själva! Rolig uppsjungning men vilken padda! Så här vill jag inte se ut!

Nej, jag ska ska verkligen vara hård nu! Träningen börjar om imorrn och då även ett nyttigare liv! Det mår man garanterat bättre av! Men det är inte bara fysiskt som jag känner att formen sviktar. Jag har en ouppklarad diskussion som äter mig inifrån... Jag ställer höga krav på mig själv när jag gör en produktion och kräver detsamma av min omgivning. Ibland kanske jag är orättvis men ibland har jag också alldeles rätt. Nu känner jag att jag måste ta tag i en sak som annars kommer att göra mig till en bitter subba! Och bitterhet är inte riktigt min grej... För bitterhet är som att dricka gift och tro att någon annan ska dö av det... Med andra ord inte ett dugg livgivande!

Nej, det är mycket som rör sig i huvudet och jag ska försöka göra mitt bästa för att lösa saker och ting! Jag är ju en positiv och glad person och det vill jag verkligen fortsätta att vara! Nu gläds jag ju åt saker i alla fall! Maken målar om taket i köket, bröderna tog hand om farsdagsuppvaktningen, lediga dagar väntar och jag är fullt frisk! Det borde räcka långt! :)

I'll be back!