Bruce!

Uppe med tuppen (vilket för mig innebär före nio...haha!) för att vara på hugget när Live Nation släppte de första medlemsbiljetterna idag till konserten med Bruce Springsteen på Ullevi 27 juli nästa år! Eftersom antalet biljetter var begränsat till två så hade jag även sett till att vi har två medlemsskap i familjen... Kanke lite "fubbigt" men jag tror inte att jag är ensam om det!


Klart man vill se Springsteen in action! :)

Loggade in på slaget och fick snabbt två biljetter men sedan började krånglet. Blev lite stressad över att jag kanske också var tvungen att ha två olika medlemsskap på Ticnet så jag gjorde snabbt ett till maken medan jag fick två biljetter till! Yesssss!!! Men efter betalning och annat fix var de två senare biljetterna oåterkalleligen borta. Dessutom hängde sig sidan och efter tjafsande med olika datorer här hemma fick jag bara se att alla biljetter var slut efter en timme... Fanken också!

Men det är bara att vara på hugget imorrn bitti när övriga biljetter släpps på Ticnet. Trodde jag. Tills maken kom hem på lunchen och säger att han fått två biljetter på sin mail... Jaaaa! Jag lyckades alltså med konststycket att boka 0 biljetter på mig själv och 4 på maken! Haha! Shit happens men nu har vi i alla fall platser hela familjen! Alla älskar Springsteen!


Om det är bra platser på Ullevi vet jag inte eftersom man som "utböling" inte har en aning om var scenen brukar stå... Vi har sittplatser på sektion S och Q men det säger inte mig så mycket. Tror dock att vi kommer att se bra var vi än sitter! Och framför allt höra! Shit, så kul det kommer att bli! Nästa års semester kommer med andra ord att delvis spenderas i Göteborg! Det blir kanon eftersom vi då också kan hälsa på Emilia!


Det kommer att bli såååå bra! Synd bara att saxofonisten Clarence Clemmons inte längre finns i livet... Men man kan ju inte få allt. Vi får ju Bruce och det räcker bra!

Nu ska jag försöka hinna annat! Betala ut lön och räkningar är väl en bra idé! Man kan ju inte bara köpa biljetter för pengarna... Men musikåret 2012 börjar bra! Sting i februari och Bruce i juli! I love it!