At hooooome!

Slapparslöarsoftarlediglördag! Skönt som fanken! Känner mig fortfarande lite mosig efter gårdagen men har inte gjort så många knop! Jo, vi åkte runt för att kika lite på soffor och det passar väl bra en sof(f)tarlördag! Hade en idé om att bygga ut den soffa vi har vilket är fullt möjligt men vi insåg också att vi suttit i den i snart sju år och att det också syyyyns! Alltså blir det en ny och då återstår bara att bestämma sig... Nåja, vi fortsätter en sväng till imorrn!

Men det blev i alla fall lite julpyssel och det passar bra som förberedelse inför nästa veckas nypremiär! Vi kommer ju att ta upp julen ur lite olika synvinklar och en av dem är faktiskt alla dessa satans glödlampor som inte är hela... Tror ni att ljusstakarna som lyste när vi plockade ned dem fungerade när jag tog nu fram dem?


Noooooope! En av sju lampor lyste...


Bättre nu med nya ledlampor! Ser nu att jag fick med ännu ett ljushuvud i bakgrunden... haha!


Första stjärnan kom också upp! Ser trevligt ut när man kommer hem! :)

Nej, några fler julinslag blev det inte men det börjar ju vara dags så imorrn ska jag väl i vanlig ordning pynta bron och lite andra ställen med ljus och lampor. Vi får se hur många som håller måttet... Måste också justera i några texter eftersom jag kommer på nya saker som kan ändras eller läggas till! En föreställning är ju ständigt i en utvecklingsfas så det kan bara bli bättre! Ser fram emot nästa torsdag och hoppas att publiken gör detsamma! :)

Nu: Middagsfix och avnjutande av reninnerfilé (Tack Malin & Martin!) och kantareller! Det kommer att bli såååå smarrigt!
#1 - - Mariana:

Där gick startskottet....nu blir det julpynt utan tvekan!(jag brukar alltid vara först)

Ha en fortsatt trevlig helg!



Ps.. vad himla snygg du var i metallic toppen;)

#2 - - Monica:

Go for it Mariana! Och tack för komplimangen! :)