Söndag!

Dagen har rullat på i rask takt. Började med att åka iväg till vårt gemensamma förråd för en storröjning. Det går bra när man får vara med allihopa eftersom många beslut också ska fattas om försäljning, skroting eller sparande. Vi ska ju flytta det som blir kvar till ett nytt förråd men har inte tillgång till detta förrän senare så det kommer att bli en mellanlagringsperiod innan allt är klart.

När vi var klara hade solen också gått i moln (så typiskt) och det var bara att fortsätta stöka här hemma. Igår torkade jag fönster på framsidan och tvättade bilen och idag har maken förbarmat sig över altanen som nu fått en svart olja. Hur snyggt som helst! Riktigt bra jobbat Ulf!!!


Och innan allt har torkat klart är det också så blankt och fint! Oliver kom visst också med på bild. Han skulle väl kolla att allt blev bra! När det gäller katterna så har Skrållan fått något i näsan och nyser just nu som en besatt. Undrar om hon har blivit biten av något... Bäst att kolla upp henne!

Sedan ringde svägerskan och ville att jag skulle åka och köpa utekrukor och tujor åt henne eftersaom hon inte skulle hinna till stan innan de stängde. Nu var de så himla snygga att jag passade på att köpa likadana hem till oss!


Vi har numera en lite "kunglig" entré!

Därefter var jag så trött att jag tog igen lite förlorad sömn genom att lägga mig en timme. Nu blir det en sen middag med helgrillad fläskfilé och rostade rotsaker. Sedan väntar TV:n och det är nog ungefär det vi orkar med efter en ganska hektisk helg.

Ha en skön söndagkväll alla!