Magic monday...

Nej, det har väl varit en alldeles ordinär måndag med jobb och möten. Har dock träffat flera synnerligen trevliga människor och det är alltid upplyftande! Har också blivit bjuden på en god lunch vilket är mycket uppskattat! Har även fått flera roliga samtal så nu har jag bokat in ytterligare ett par jobb!  Det finns alltså förutsättningar för företaget att rulla ett tag till! Kul! Ja, det har kanske varit en rätt bra måndag när jag börjar tänka efter!

Kom just hem från mitt träningspass med tjejerna i S.P.Y.C-gruppen och då känner man sig väldigt nyttig och duktig! Ett bra sätt att avrunda dagen! Ska ta en dusch och sedan blir det TV eftersom vi spelade in Mästarnas Mästare igår. Hockeyn kom ju i vägen och den kunde man, så här i efterhand, ha varit utan... Ja, grabbarna gjorde väl det de skulle tills de gav upp på slutet. Och det är ju svårt med andraplatser. Man vinner inte ett silver. Man förlorar ett guld... Fast jag tycker nog att det var jädrigt bra gjort att komma så där långt!

Maken har varit hemma och varit duktig idag och målat om väggarna i uterummet som nu är fräscht vita! Själv har jag beställt en ny matta som är fräscht svart! Kommer nog att bli riktigt snyggt! Jag längtar som tusan efter att sitta där och avnjuta middagar igen!


Här är vi under en surströmmingsmiddag ifjol!

Längtar också efter att ha hela familjen samlad där igen! :) Men det blir nog inte förrän efter midsommar. Till helgen får jag dock hem sonen ett par dagar. Åtminstone har han aviserat att det kan bli så och det ska bli supertrevligt! Kanske kan vi sitta där ute om umgås lite i alla fall!


För det är ju så roligt att verkligen få vara tillsammans... haha!

Nu har jag inte mycket att tillägga så jag får återkomma imorrn!