Jobba, jobba, jobba...

...och melodin ska vara densamma som Hipp Hipp:s! :) Då känns det som om det inte har gjort så mycket att det varit jobbardag utan mer skratt och glädje över att det nu är helg!

Hemarbete på förmiddagen med korrekturläsning och annan planering. Eftermiddag på jobbet med offertskrivning och vips tog dagen slut! Jag har inga större funderingar över livet annat än att jag hoppas att hockeyn tar slut så att maken tänder grillen någon gång... Det blir lite kött, en god sallad där jag blandat i kokt sparris och sockerärtor samt en ceasardressing som jag är hemskt förtjust i! Enkelt och förhoppningsvis också gott.

Nu går det bra för Sverige i hockeyn (hör jag) vilket är hur kul som helst! Kan det räcka ända fram till final? Hur som helst är det bra att det går bra för grabbarna! För mig har det också gått hyfsat och jag har fått boka in ett par jobb idag. Det känns bra inför framtiden! Jag kan ju inte bara hålla på med hobbyjobb inför bröllopet... haha!

Nej, nu närmar vi oss mat så jag kan inte sitta här hela kvällen. Återkommer när det händer något roligt och avslutar med en underbar bild på en ny "Bag in box"!


En kompis såg den här hos sin tandläkare! Man kanske inte blir så onykter, men jädrar vilka fina tänder man får! :)