Jag gjorde det!

Jo, det blev en långpromenad och det var riktigt hääärligt! Nu läser jag på Facebook att det regnar och åskar lite här och där. Skönt att man missade det i alla fall!

Jag gjorde en till sak idag som jag gruvat mig för ett tag; Köpte bikini! Hitade en riktigt fin på Berlins där de verkligen har stort urval i alla modeller och storlekar. Dessutom får man jättebra service! Någon bild på mig får ni absolut inte men ungefär så här såg den ut:


Enda skillnaden var väl att den jag köpte hade en annan övergående drapering på behån och hällor på byxorna. Det vitsvarta mönstret var detsamma. Jättefin var den i alla fall och jag tog mod till mig och testade den igen när jag kom hem från promenaden och kände mig i (tillfällig) form! Nja, det behövs nog fler promenader... Men snygg var den fortfarande!

Nu ska jag njuta av att ha klarat den tålamodsprövande bedriften idag, ta med mig en ny bok och lägga mig i sängen! Nu får sommaren gärna komma!
#1 - - Maria:

Snygg bikini...blir nog bra i sommar, inte spelar det någon roll om det är lite valkar här och där, kärlekshandtag:) Vad läser du för bok?