Vem är det?

Hörde att någon varit ute på stan med olika bilder för att se om folk kände igen Juholt. Det blev magra resultat och många blandade ihop honom med Leif "Loket" Ohlsson och Sadam Hussein... Ja, vi får se hur det här slutar.

Nu har vi röjt i förrådet som galningar och varit på soptippen med två släplass men jag kan inte säga att det ser så mycket annorlunda ut där nere... Man hinner samla på sig en hel massa saker under åren. Nu ska vi ju inte slänga allt men eftersom vi är uppsagda och ska flytta förrådet så känns det rätt att göra sig av med saker som vi inte längre behöver. Vi har också skänkt en hel massa kläder och annat fiffigt till Nöjesfabriken som jag tror är en avdelning inom Brännans Dagcenter. De gör ju lite föreställningar och blev jätteglada över allt de kunde få. Kul!


Mikrofonerna är nu bortskänkta och kanske får en plats på scenen igen?

Nu inväntar jag främmande av syster med familj. Martin ska installera mer virutellt minne i min lilla dator som jag envisas med att använda hela tiden. Ja, jag borde köpa en snabbare men jag gillar att ha den här lilla i köket och jag har ju en bättre burk på jobbet. När det gäller tekniska prylar tar det lite tid innan jag uppdaterar... Men, jag har faktiskt tänkt åka och kika på en ny kamera i afton. Jag har ju den sämsta utrustningen av alla i familjen och funderar starkt på att köpa, inte en systemkamera, men en som är något bättre än den lilla jag har. Jag gillar ju faktiskt att fotografera och gör det gärna till bloggen i alla fall så det ska bli riktigt spännande!

PowerShot G12 Canon G12 kan det bli.
#1 - - Ola T:

Testa en Sony! Jag är såld på det märket.

#2 - - Monica:

Jag har haft tre Sony-kameror och de har varit riktiga favoriter men nu tänkte jag vara lite vild och testa något nytt! :)

#3 - - Maria:

Rekommenderar Nikon, de gillar jag både som compact och system..