Säng, säng, säng...

Usch, vad tråkigt det här var! Känner mig så risig och har mest sovit idag! Helt tät i skallen och slemmig hosta. Trodde att det började ge sig igår kväll men det är betydligt värre idag. Och ont i huvudet. Stackars, stackars mig... haha! Ja, man måste ju få beklaga sig lite men jag lär nog bli frisk från detta! Maken var ju sjuk en vecka och jag har nog fått hans förkylning. Fast han säger att hans var värre...

Tur att jag har många bra böcker på lager även om jag hittills inte ens orkat läsa. Jag har lyckats genomföra ett planerat telefonmöte och planerat upp höstens föreställningar och det känns i alla fall bra. Man behöver ju få in både jobb och pengar framöver. Nu ska vi ju också igång med att skriva nytt material och det känns jättekul men kanske inte idag...

Blir oroad över att höra att det har varit villainbrott på Morö Backe och det är aldrig roligt. Vi har jättebra grannar och brukar se efter husen och katterna åt varandra då vi reser bort och det känns i alla fall skönt. Larm är ju också bra! Jag blir dock irriterad över att sådant ska behövas. Varför kan inte folk respektera varandras gränser och ägodelar? Det skulle också kännas som ett stort personligt intrång om någon hade varit hemma och rotat i ens prylar. Man har ju inget av värde att stjäla! Gamla datorer och inte ett smycke! Allt man äger har ju störst värde för en själv! Nej, håll ögonen öppna så hjälps vi åt att förhindra fler inbrott!


Det här vill man inte stöta på!!!

Nu flyttar jag mig från sängen till soffan en stund och ser fram emot lite varm soppa till middag!