Läget oförändrat...

Vilat, druckit varmt och inte gjort nästan nånting idag. Har inte heller orkat. Nu laddar jag ändå för avresa till Umeå imorgonbitti och avnjuter just nu kaffe och glasstårta. Det måste vara bra för tillfrisknandet!

Har packat klart och tänker inte låta någonting stoppa mig från att åka eller spela. Det blir tre utsålda föreställningar av vår sista revy på Sagateatern och det kommer att bli hur kul som helst! Bara att glömma sjukläget när man väl är på plats!

Idag har Peter, Bengt och Johanna varit där och byggt tillsammans med ljusfirman och jag hoppas allt har gått bra. Ja, jag räknar nästan med det eftersom ingen har hört av sig... Ett bra tecken! Imorrn är vi övriga på plats 10.00 för att fädigställa och repa igenom allt igen!

Nu har också kvällens match börjat men eftersom vi saknar Canal+ så blir det till att följa den på webben. Hoppas och tror att det blir vinst för SAIK ikväll!

#1 - - Ola T:

Kör försiktigt. Och lycka till i Umeå. Och lova att ta det lugnt efter dessa tre dagar.

#2 - - Monica:

Ja, jag får åka idag så det känns skönt! Och jag som tyckte att jag redan hade tagit det lugnt... Men jag lovar att bättra mig!