Kanonkväll på Saga!

Ja, det gick över förväntan! Rösten höll och skallen höll ihop tack vare Ipren och nässpray! Har inte haft jättemycket tid dock att blogga och här kommer också ett kort inlägg. Byggde hela dan igår och hann tillbaka på hotellet för en mycket kort vila innan det var dags att sminka och sjunga upp. Utsålt och överfullt i salongen med en publik som skrattade mycket men inte lika hysteriskt som i Skellefteå. Jag fick en känsla av att de är mer civiliserade i Umeå? Eller?

Sedan hade vi förbeställt Ceasarsallad på hotellet på kvällen och avslutade med att käka och surra en stund. Bilder kommer senare. Jag avvek dock rätt tidigt och har sovit som den berömda stocken i superskön säng!!! Nu ska jag hinna en timmes shopping efter hotellfrukosten och sedan bär det av igen. Showtime kl 14.00 & 18.00! Jag vet att det finns ett fåtal biljetter kvar till kvällens föreställning annars är det lika utsålt idag.

Har jag tur hittar jag nu ett par snygga skor!
#1 - - Maria:

Tror att Umeå borna försöker vara lite för mer än oss i skellefteå, lite storstads fina. haha.-



Hörde dock att våren kommit till Umeå, för Löven är utslagna (haha, vilken nivå var det på den)



Krya på dig, du gör det bra, men the show must go on...

#2 - - Anonym:

Löven utslagna... Hahaha!