Klar för idag!

Och nu är jag äntligen klar för idag. Har avverkat några timmar på kontoret med fortsatt bokarbete samt en massa praktiskt fix som alltid dyker upp. Har fyllt i STIM-rapport med alla musikinslag i revyn och planerat lite arbete för hösten tillsammans med Artistkontoret. Sedan blev det paus för att kika på present till min svärmor som fyller 80 år nu i helgen! Jag kan inte skriva vad vi tittat på ifall hon läser bloggen... Kalas blir det på lördag!

Sedan blev det fortsatt stök här hemma. Plocka ner och bära bort. Maken har målat väggarna klart och nu väntar garderoberna - äntligen!!! Jag längtar efter vita! Ska köpa nya dörrar och tror att det blir kanonbra! På fredag åker vi till IKEA och kanske blir det något roligt inköp även till tvättstugan. Åtminstone gardiner!

När vi plockade ner katternas klösbräda (som de aldrig använt) så hittade vi lite kärleksfulla minnen. Emilias kompis Amanda är nog den största djurvän jag känner och ovanför kattlådan satt dessa tre centimeter stora lappar:


Kärlekshälsningar på Alla hjärtans dag! Ett hjärta till varje katt! Så gulligt!

Gulliga var också kommentarerna jag fick om dagens outfit! Tack ska ni ha! Men, kära Karin, jag såg bara smal ut...haha! Massor med promenader har inte gjort mer än två kilo så det verkar ta ett tag innan jag blir smal på riktigt... Och Ola, det var inte bara för bakgrunden som Ulf målade om...

Nu laddar jag för en resa till Piteå imorrn. Ska hälsa på Åsa och kika på hennes nya lägenhet för att se om jag kan komma med lite inredningstips. Det är säkert jättefint redan nu så vi kanske bara ska ha lite kul! Ska också hälsa på en tjej som fick barn i julas. Ska bli roligt att träffa en liten bebbe. Jag har köpt lite söta kläder i present! Nu blir det inte så mycket mer idag. Kram på er alla!
#1 - - Anonym:

...det är lååångt ifrån klart, så räkna me jobb! He he...

#2 - - Åsa:

från Åsa alltså

#3 - - Monica:

Jag kommer!!!