Inget köp...

Sitter här med (som svågern säger) en marginellt snabbare dator och känner mig riktigt nöjd! Tack Martin! Jag behöver så lite för att bli glad! :) Kameran var däremot inte i min smak. Det är tur att man kikar på grejorna i r l. Tänk om jag hade beställt den... Nej, det var nämligen så att den hade en lucka bak som man var tvungen att vika ut för att se bilden och det blev lite jobbigt. Ja, man kunde ju kika i sökaren men jag vill nog kunna se bilden direkt. Det ska vara enkelt. Får åka och kika på fler ställen för att se vad jag ska köpa. Det är tur att jag inte sitter i sjön.

Har haft besök på eftermiddagen av familjen Bergall-Lindgren vilket som vanligt var väldigt trevligt!


En close up på lilla fröken!

My var väldigt nyfiken på min kamera idag och vi hade en lite kurs. Kan ju vara bra ifall hon ska ärva den... haha! Ja, det kan fort bli så för en unge som redan kan hantera en iPhone...


Här är hennes första egna bild! Intressant!

Men det är snabba ryck. När man umgås med My får man byta fokus snabbt och en kort stund senare var det dags att klä sig i Ulfs mössa och handskar och göra ett besök i garaget. Strax därefter skulle det ätas russin och umgås med kossan "Doris".


Jodå, hon bjöd friskt men Doris var lite svårflirtad...


...vilket resulterade att hon också fick finna sig i att bli nedslängd! :)

Många skratt och kramar får man och det gör mig alltid så glad! Nu har vi ätit kantarellpizza och ser fram emot en kväll i TV-soffan! Det är final i "På spåret" och det vill man inte missa! Ha en bra fredag alla!