Hemma bäst!

Oj, så skönt att äntligen landa hemma igen! Tänker mig en riktig slappareftermiddag så jag och maken har köpt aftonens hockeymatch och ska bara njuta i soffan. Han har också förberett grillmiddag idag och det ska bli kanongott!

Mitt huvud känns fortfarande som en "vaddboll" så det kan vara bra att ta det lugnt ännu en dag. Imorrn blir det lite jobb igen. Jag fattar inte att förkylningen inte ger sig... snorig och ont i huvudet... less nu! Maken har monterat lite möbler (igen!) så efter helgen blir det nog lite ommöblering i Oskars rum. Ska bli riktigt trevligt att röja upp därinne!

Nu har jag fått mig riktigt gott kaffe och hunnnit packa upp lite. Jag köpte supersköna skor i Umeå. Tvekade mellan några med klack och ett par väldigt praktiska och sköna skor och valde de senare. Ecco i vitt skinn, passar bra till sommarens chinos och lite slappare outfits.


Summer Zone! Supernöjd! Jag köpte också en jättehärlig cape på Gina Tricot som jag tror blir ett superplagg i sommar!


Nej, nu ska jag ladda för hockeyn! Hoppas grabbarna ger mig valuta för pengarna! :)