Frustrerande

Sov nästan hela dagen igår och faktiskt hela natten i natt. Kroppen har nog fattat att jag behöver sova mig frisk. Känner mig en aning bättre idag men jag är långt ifrån i form. Har mailat och ordnat en del saker inför Umeåresan och nu ska jag göra en lista på det mest akuta samt börja gå igenom texterna och lägga in lite aktuella Umeå-inslag. Sedan blir det nog inte så mycket mer. Känns tillräckligt jobbigt att tänka sig att gå och duscha faktiskt... Men jag vet ju att det gör att man åtminstone ser lite piggare ut.

Jag gillar verkligen inte att vara sjuk och det är väldigt frustrerande att inte ha kapacitet att göra det man vill. Längtar uuuuuuut i det vackra vädret! Dottern ringer och beklagar sig över att hon fått restskatt. Det är inte mycket men hon kommer med den sköna synpunkten att man inte borde behöva betala skatt... Ja, jag kan bara hålla med men vi får ju faktiskt mycket service för våra skattepengar och det är verkligen inte att förakta!

Nåja, nu ska jag dricka mer kaffe och läsa Norran. Återkommer när det händer något kul!
#1 - - Johanna Öhman:

Se till att vila mycket nu , så att du är kry tills Umeå-resan :) Säg till om det är något som jag kan hjälpa till att fixa, så du får tid att ta det lugnt.



Kraaam

#2 - - Monica:

Tack gumman! Jag vilar allt jag kan! Ska bara ändra lite i manus och skicka ut. Resten borde vara klart nu och jag räknar med att du är med och bygger på torsdag. Det räcker! Kram så ses vi! Ska bli kul!