Friskare?

Ja, jag tog mig i kragen och samlade alla tomkartonger från IKEA och åkte till soptippen! Det var ju ingen stor ansträngning men jag blev ändå helt svettig... Jag trodde att om jag gick ut och gjorde något så skulle tillfrisknandet komma snabbare. Nu är jag mer tveksam...

Men nog ordat om detta. Det är ju ingen dödlig sjukdom jag har och alla uppmuntrande ord gör mig glad! Självklart kommer jag igen och det snarast! Jag har också lagat lite mat och det är ju alltid bra att få i sig. Maken har en låååång dag i Flarken och väntas inte hem förrän sent ikväll så han får värma biffarna och rotsaksgratängen.

Nu har jag också turen att få se kvällens match eftersom den enligt säkra källor (Facebook) sänds på TV4 Sport! Vad gjorde man utan FB? Där får man svar på allt! Kanske kan jag också få veta om någon vill ha ett hörnskrivbord som vi ska kasta ut?


Björk eller lönn och silver. Bortskänkes men får hämtas.


TV-bänk IKEA säljes p g a att den är för stor.

Det är dags att göra om lite i Oskars rum. Nu är han ju inte hemma särskilt ofta men det kan vara kul både för honom och oss att det får en mer "vuxen" inredning. Då och då får det ju också fungera som gästrum. Vi köpte lite vita saker på IKEA som ska få ny plats där. Jag har själv också fått en liten ny plats i hallen där jag får ha min "lilldator" som jag envisas med att använda stup i kvarten.


Skrivplats modell mini!

 
= Matbord modell tomt! :)

Trevligt med förändringar och förbättringar! Lite mat på det här så kanske jag kommer i ännu bättre form!
#1 - - Susanne Lärkeryd:

FÅR du göra om i Oskars rum??? Adam skulle bli vansinnig om jag ändrade något i hans (vilket jag ändå gör ibland, men han tycker inte om det).

#2 - - Anonym:

Ja, han tycker att det behöver förändras lite! Fast nu vet vi ju inte vad han säger när det är klart... Nej, Oskar är rätt flexibel så jag tror att det kommer att gå bra! :)