Förlust idag!

Uppe ovanligt tidigt igen och när jag slår upp datorn ser jag att Norrandesken skiver att Lasse Eriksson dött. Va? Jag kan inte riktigt tro att det är sant men igår föll han tydligen ihop på scenen och hans liv gick inte att rädda... Vilken enorm förlust! Jag kan bara ödmjukt sälla mig till den stora skara som kommer att sakna denna fantastiska människa och komiker! Sorgligt... :(

Sedan har det varit full rulle eftersom jag fick sköta My även den här förmiddagen. Vi har haft det så vansinnigt mysigt medan pappan fick plågas på lasarettet... Nu har han dock fått hjälp och vi hoppas på frisk svåger framöver! :)


Vi har i alla fall hunnit en hel del på förmiddagen! Läst lite i nya boken!


Kollat lite på TV!


Upptäckt att moster har en navel...


Lekt med katterna!


"Ringt" några viktiga samtal!


Jobbat lite vid mosters dator!


Hjälpt till att laga lunch!


Och ätit pasta och köttfärssås!

Nu har jag varit ned en sväng på kontoret och kom hem för att hinna ta en tupplur innan jag är bortbjuden på middag! Trevligt! 

Jag avslutar med ett favoritcitat av Lasse Eriksson: "Om man går fort och pratar fort så märks det inte att man är ful..."