Förkyyyyld!

Vaknar med hosta och helt tät skalle... usch! Men nu har jag ju inte tid att vara sjuk så jag ska försöka trotsa känslan så länge som möjligt. Nu blir det lite Ipren och Rhinexin och så hoppas vi att det känns bättre. Idag har jag inte särskilt mycket på agendan så det kanske får bli en vilodag med lite småpyssel här hemma. Det gäller ju att kurera sig eftersom vi åker till Umeå på torsdag för tre utsålda revyföreställningar fredag och lördag. Ska bli kul med ett sista gästspel men då vill jag ju vara frisk!


Och gärna så här pigg! :) Jag ser verkligen hur tjock ut som helst på den här bilden men till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt har två lager andra kläder under... Och Emma bryr sig som tur var inte...

Nej, dags att fika och gräva lite i IKEA-påsarna för at se om man har något roligt att sätta ihop eller sätta upp. Maken håller på med garderobsdörrarna och det lär nog ta hela dagen! Jag vill inte byta!