Dagens

För andra gången blir Emilia fotad som kvällens outfit på Berså i Göteborg. Kul!


Jag log när jag såg kommentaren: "Ett stycke snygg tjej har vi här. Knallgul top och skinnbrallor konkurrerar hårt om första platsen. Gillar verkligen halsbandet och bältet som tillbehör. Trendigt!"

Anledningen till att jag log är att vi har likadana halsband och jag hade även mitt på mig i lördags. Tyvärr väckte det inte samma uppmärksamhet... 

 Kan jag ha varit i fel stad? Eller i fel ålder? Haha!

När jag ändå är igång och härmar min dotter kan jag lika gärna lägga upp dagens outfit!


Tunika: Lindex
Kofta: Esprit
Byxor: Exprit
Stövlar: Ecco
Halsband: Silversidan/Christina Viklund

Haha! Det var första och sista gången! Känns ju hur fånigt som helst när man kommit upp i min ålder... Ja, nog larvat idag. Jag återkommer när jag har något mer substansliknande att blogga om...

#1 - - carola:

men du är ju ursnygg, tant raffa.....kram:)

#2 - - Ola T:

Var det för att få den bakgrunden, som lyfter fram dig, som Ulf målade om?

#3 - - Karin:

Jäklar vilken toppsnäcka! Snygga kläder och smal som fasen. Hur har du burit dig åt??

#4 - - Maria:

Inget fel på den outfiten, inte på dig heller, Du kan ju lånas Emmas kläder någon dag och plåta dig i dem, vi saknar redan a Emma. Josi, det gör vi.

#5 - - Ingrid:

Ja, supersnygg! Och du ser så jäkla smal ut. Hur läcker som helst!