8 mars!

Vilken dag! Internationella Kvinnodagen, Fettisdag och vår fantastiska dotter Emilias 21 år-årsdag! Vi har precis ringt och pratat med hjärtegrynet som blivit uppvaktad på sängen av sin kompis. Hoppas, hoppas, hoppas bara att Posten gör sitt och överlämnar alla paket som vi skickat! Det känns jättekonstigt att inte få uppvakta och morgonkrama henne men vi får spara kramarna till i april då vi äntligen får ses! Älskar dig gumman och önskar dig en alldeles fantastisk dag!!! <3


Emilia. Världens vackraste, finaste, starkaste och underbaraste dotter! :)

Internationella Kvinnodagen. Jag ser att det är fler som uppmärksammar dagen. Norran har varit ovanligt humoristisk och bytt ut älgtjuren på framsidan till en älgko... haha! Det var faktiskt lite kul! Och jag hörde att Radio Rix redan igår presenterade sin morgongäst för idag. Ska bli spännande att höra vilken kvinna det blir, tänkte jag, men fy fanken så besviken jag blev! Rickard Ohlson! Usch! Det är faktiskt en människa som håller på att invadera både radio och TV och jag är så trött på hans självgoda uppenbarelse. Näe! Kunde de inte ha hittat en annan gäst denna dag?

Och fettisdag! Jag klämde i mig en semla redan igår kväll eftersom svärfars hade varit här med bakverk från Dahlgrens bageri i Vebomark. Så vansinnigt god! Nu måste det nog bli en även idag och jag gissar att jag får lov att ta en tur broarna runt för att bli av med den...


Jag längtar!

Nej, nu måste jag iväg på kontoret för att fortsätta mitt redaktionsarbete med boken! Ha en bra dag!