Psykiskt?

I natt har jag varit på toan två gånger och jag börjar undra om jag har något fel på blåsan eller om det bara är psykisk kissnödighet när man vet att man har så långt till toan? Börjar tro att det senare ändå har en viss effekt... Tänker man tillräckligt mycket på att man behöver så behöver man. Så är det. Och med detta avslutar vi dagens urindiskussion! Jag kan inte tänka mig att det finns så många intresseklubbar som antecknar just detta! Haha!

Vi fick flera nya grannar igår. Kärringen med hundarna åkte och istället fick vi lite hojåkare och ungdomar som gjorde att det lät "dunka dunka" istället för "Tyst Nisse!" Polisen var t o m här men det var lugnt. Lite musik men inget annat. Tror att det mesta partyt var nere på badstranden och det eventuella oljudet hör vi inte hit. Men nu på morgonen är det dock desto tystare...


Nu blir det ett besök på Fotografiska eftersom de öppnar en utställning med Robert Mapplethorpe idag! Ska bli väldigt roligt att se! Jodå, vi har honom på väggen där hemma! Och nu fick jag sätta in en bild på My igen! Då blir man alltid glad!

Läste ut Ann Rosmans senaste igår och jag vet inte vad jag ska säga. Bra bok men hon har flyttat fokus från det kriminella till det historiska och därför blev upplösningen lite svag. Hade behövt en liten kontrovers på slutet. Nåja, nu ska jag börja med Adler-Olsen och jag tror att det blir lite läsning innan vi drar vidare. Det är väldigt skönt att ha tid över!
#1 - - Ola T:

Det är som att vara på semester med dig och er bara genom att följa bloggen. Kul! Och glad är jag att jag slipper följa med in i affärerna...