Packad?

Ja, det känns i alla fall så. Har burit ut det mesta i bilen och lagt fram kläder till morgondagen. Nu är det bara necessären kvar men den kommer ju av naturliga skäl sist. Ja, åsså datorn... Den är ju viktigast eftersom jag också ska jobba lite utemellan! Men det blir nog bra det här. Ska skriva en del texter och när man byter miljö får man också en massa nya idéer! :)



Åkte förbi bokhandeln idag och bunkrade lite läsning också så nu känner jag mig rik! Ann Rosmans senaste, två böcker av Jussi Adler-Olsen som blir en ny bekantskap, Viveca Sten, Hjorth Rosenfeldt, Stefan Tegenfalk och Jean-Christophe Grangé... Nu gäller det bara att välja vilka som får följa med på resan! Jag har en favoritexpedit på Bokia och hon har med sina förslag hittills aldrig gjort mig besviken! Det sa jag också till henne idag och jag tror hon blev glad. Hon är i alla fall super!!!

Nej, nu är blommorna vattnade och kvällsfikat framme så jag närmar mig sängen. Det gäller ju att läsa ut boken jag håller på med nu så att jag får börja resan med något nytt! Böcker är en underbar källa till glädje och avkoppling! Let's go!
#1 - - Maria:

Viveca Sten, Rosman och Hjort/ Rosenfeldt har jag läst, Jättebra böcker. Jag lånar dock mina på bibblan..för vi har det bästa biblioteket du kan tänka dig där jag bor..

Ha en trevlig resa, och lätta på gasen!

#2 - - Anonym:

Hjorth/Rosenfeldt är riktigt bra, har tyvärr endast kvar ett fåtal sidor...

Ett boktips är Kråkflickan, som står på tur för mig..

Ha en trevlig semester själv har jag sena perioden och får vänta ett tag till..

Kraaam