On the road!

Nu har vi hunnit ända till Ö-vik och allt rullar på hur bra som helst! Ja, förutom att jag sov ungefär tre timmar inatt och hade ställt väckaren på fem eftersom maken aviserat avfärd strax efter 06.00. Nu avslöjar han dock att han skojade igår! Åhhhh, tur att jag nu har lyckats sova en halvtimme i bilen. Enda nackdelen med det här fordonet är dock att det enda sköna sätet är förarsätet och där kan man ju knappast sätta sig och sova... Haha!

Vi har passerat en del poliskontroller så det är tur att det inte är jag som kör - ännu! Och ett jättevägarbete!


Det rök som attan! Tufft jobb!

Nu har jag just smaskat i mig ett ballerinakex och börjar känna att det kurrar ännu mer i magen men maken har just kommit igång med körningen så det är bara att låta honom hållas! Haha! Det har alltid varit jag som kört men den här bilen är hans älskling! Nåja, jag ska väl snart lösa av honom.


Vi planerar att stanna i Vaxholm där det såg ut att vara en fin camping som vi inte besökt tidigare. Det fanns också gott om plats så det finns många fördelar med att vara ute lite innan säsongen riktigt kommit igång!

Nu ska jag underhålla chauffören lite! :)