Mera bröllop!

Idag har jag varit så trött att jag inte ens närmat mig datorn! Och då är det illa! Haha! Sov i alla fall som en stock i natt och åkte imorse direkt till Lövånger för att plocka ned ljudanläggning och hämta gastub mm. Alla gäster som övernattat i kyrkstugorna var då samlade för frukost och vi hann träffas en sista gång vilket var väldigt trevligt!

Gårdagen var ju som sagt otroligt lyckad! Glada, trevliga människor och en härlig stämning! Här kommer lite fler bilder och ännu en tillbakablick på Malin och Martins stora dag! Jag är fortfarande rätt seg i skallen så det blir inte så mycket text...


Varför ska man vara med på brudkort när man kan plocka maskrosor?


Himlen runt hörnet... När den mörknar får man lysa själv!


Lillebror hade med sig alla fyra söta döttrarna! I afton kom de också på besök hemma hos oss och det är så roligt att träffa alla tjejerna!


Jeanette sjöng superfin kärleksvisa i kyrkan!


Äntligen gifta!


Och så här glad kan man bli när allt är över... haha!


Efter brudskålen blev det ballonguppsläpp (vilket jag höll på att missa eftersom kameran blev nedpackad i väskan...) och dags att gå in i lokalen!


Allt var jättefint och Malin och Martins syster Hanna hade också sytt ett 40 m långt flaggspel som hängde kors och tvärs i taket! Jag hade gjort program, servettringar, placeringskort och lite annat smått och gott.


Det vackra godisbordet! Vi förverkligade en rolig idé! Men först lite mat!


Jättegod buffé!


Brudparet med en del av sina gäster! Jo, det var dags att kyssas igen... :)


Kvällens snyggaste killar! (Förlåt Martin men man har ju sina favoriter!)


Kvällens härligaste framträdande gjordes av Widmarks ättlingar tillika Malins sommarkompisar! Det var både våghalsigt och otroligt roligt! Tack! 


Kvällens systrar! Jag passade på att spegla mig i glansen!


Kvällens systrar 2! Martins söta syrror "Ugglorna"!


Kvällens tjejgäng! Malin med sina underbara barndomskompisar! 


Kvällens tårta höll ihop med resten av temat! Är ni förvånade?


Kvällens "gråtigaste" skratt: Sara och Tatja!


Och kvällens brud! Idag har paret övergått till att vara Herr och Fru Bergvall! 

Nej, jag måste nog ge upp nu och gå och lägga mig. Är väldigt glad att det är ledig dag imorrn! Sov gott alla!
#1 - - Cornelia<3:

Jätte fina bilder du med!

Sv; Tack så mycket! DU är jätte fin du med faster!

Jätte trevligt att få komma hem till er en stund, verkligen!

Det måste bli oftare!

#2 - - Ola T:

Fantastiskt kul att se alla bilder. Du är väldigt duktig att dokumentera det mesta! Fortsätt så. Att ni har trevligt varje stund har jag aldrig betvivlat.