Fortsätter slappa...

Vädret inbjuder ju till härlig verksamhet utomhus! Jag började duktigt med att försöka utrota lite myror och getingar, övergick sedan till att byta ut de utblommade penséerna till andra "kärringblommor" som sonen kallade petuniorna... Haha! Planterade och vattnade, åt lite lunch och sedan tog lättjan över!

Jag har med andra ord inte gjort särskilt mycket på eftermiddagen. Killarna åkte till Önnesmark så jag blev helt allena här hemma. Men då fick jag passande nog främmande av två andra singeltjejer som skickat sin kille till Arvidsjaur med buss. Malin och My! Så trevligt!


Vi åt vattenmelon i solen, kastade frisbee och lekte lite vattenlekar! Mysigt!

Sedan har jag läst lite, lagat middag och varit iväg en sväng på möte. Nu återstår bara att vattna utomhus och byta sängkläder i Emilias rum så att det känns fräscht när hon kommer hem imorrn!!! Längtar! :) Hon ringde i och för sig nyss och sa att hennes flyg är så försenat att hon kanske missar anslutningen till Skellefteå, men vi tar en dag i taget och hoppas på lite tur imorrn. Kanske håller de planet ett par minuter eller så får hon ta ett senare flyg. Vi är i alla fall på G att hämta gumman halv tio!

Jag ska ju också hinna jobba och klippa mig under måndagen så det ser ut att bli full dag. Därför var det kanske bra att det inte blev det idag... Sista veckan med roliga uppdrag och sedan är det semester! :)