Lite dagen efter...

Verkligen segt idag på alla sätt. Vaknade före 06.00 och det är ju för tidigt en söndag. Hällde i mig några koppar kaffe och lyckades somna om! Då ringer mamma och gratulerar på Kristina-dagen (mitt tredjenamn)! Ja, man kan ju inte gärna bli arg... Det var bara att stiga upp igen och sedan har det varit något tungjobbat!

Jag har väl inte startat upp så många projekt heller. Tömde returlådorna i köket och diskade ur dem. Ja, det var väl det hela... Sedan har jag bakat en banankaka och mest ätit godis, spelat "Angry birds" och läst... Inte jättenyttigt men det kändes helt rätt just då. Nu känner jag mig mest tom i skallen och är proppmätt... Telefonen har dessutom dött... haha!

Nej, jag måste publicera en fin bild från Trästock! När vi hörde Stefan Sundström introducera en låt av Ebba Grön så fick jag en kommentar av en utvecklingstörd kille som stod bredvid mig. Han sa: "Du gjorde ju också en som hette Ebba...". Nej, jag berättade att min figur heter Emma, men att hon ju tack vare färgen på klänningen också hade kunnat heta Emma Grön... Vi skrattade en stund och efter några minuter kom han närmare och viskade att han tyckte att jag hade varit så bra i revyn. Så gulligt! Jag fick också en kram innan han gick därifrån!


"Ha det så bra!", sa jag när han gick och han svarade: "Ja, det ska jag!" Fin kille!

Man träffar över huvud taget väldigt mycket trevliga människor på Trästock och det är jättekul! Alla är där för att ha trevligt och det blir en väldigt "go" stämning som jag verkligen gillar! Nu blir det inte så mycket mer för idag! Ska läsa vidare men inte äta en endaste sötsak! Gokväll!
#1 - - Ola T:

Grattis på namnsdagen. Dottern heter också Kristina – som tredjenamn.

#2 - - Maria:

Så söt killen var, roligt att få beröm för nåt du gjort så bra. Såg dig på området i går, men inte gick jag fram inte..Min dag har varit lika slö som din, fast jag har jagat dammråttor..Nu sängen!

#3 - - Monica:

Tack Ola! Kristina som tredjenamn verkar vara en klassiker! Och Maria, du skulle ha kommit fram! Jag fick träffa fler Facebook-kompisar på området och det var jättetrevligt!