Hot, hot, hot!

Värmen som slår emot en när man öppnar dörren är helt fantastisk! Den är kanske inte lika skön inne i sovrummet på nätterna... Nej, jag tror faktiskt att vi har ett ganska svalt hus men jag har en tendens att vakna vid halv fyra och inte somna om förrän vid sextiden och under den tiden är det varmt! Nåväl, nu är jag uppe i alla fall! Ny dag, nya möjligheter!

Igår avslutade vi kvällen med kubb eftersom ingen av oss vill vara inomhus. Det blev en tuff match oss tjejer emellan!


Skrållan blev lite sur och gav upp sedan hon misslyckats med att flytta kubben...


Emilia var länge livsfarlig!


Men jag vann!!! Båda matcherna! Pinnarna flög min väg och jag måste ha varit i en unik högform! Jag var inte ens andfådd efteråt! Haha!


Emilia var kanske inte lika nöjd med slutresultatet... Men det kommer nya dagar och nya matcher! Kanske får jag glädjen att utmana henne ikväll igen?

Nej, nu måste jag sluta skryta över mina idrottsprestationer, dricka mer kaffe och försöka starta upp dagen! Njut av solen mina vänner!