Söndag morgon!

Vaknar till ett stilla snöfall. Konsekvenserna är ju inte så kul med skottning och så men det är supervackert ute i alla fall. Lugnt och stilla i huset. Maken har åkt till jobbet, värmen från morgonens brasa strålar ut från kaminen och kaffe har han bryggt fulla termosen. Tack för det! Åsa ligger och sover fortfarande och det ska hon får göra. Skönt att det inte bara är jag som behöver sova länge ibland. Idag har vi bara en föreställning och det känns ganska skönt. Sedan blir det fortsatt packning ikväll och imorrn inför Göteborg. Ja, nu är det inte kläder till mig själv jag tänker på utan prylar till dottern. Jag räknar inte med att behöva så mycket snygga outfits eftersom det mest blir fix och trix ett par dagar.

Kollade lite föreställningar men det finns tyvärr ingenting vi kan se de här dagarna. Jag ska däremot boka in lite jobbmöten på torsdag när Emilia jobbar. Bra att förena nytta med nöje! Nu blir det frukost!
#1 - - Ola T:

Glöm inte begränsningen till 20 kg i resväskan. Särskilt viktigt när man försöker få med sig så mycket som möjligt till andra.

#2 - - Monica:

Haha! Ja, jag inser ju att jag inte riktigt kan ta med allt jag har tänkt... Får prioritera!