Packar och fixar!

Det blev en dag med mer jobb än jag hade tänkt. Mycket fix med biljetter, annonser och en syntolkning som vi kommer att ha längre fram. Jag hade ju tänkt vara ledig idag men då får jag väl vara det imorrn istället! Jag har också lämnat in bilen som ska repareras medan jag är borta. Passar ju perfekt!

Nu packar jag prylar till Emilia och litegrann till mig. En del saker ska ju också köpas i Göteborg så jag ska inte tömma och ta med hela hemmet... Ulf har också varit iväg och köpt hammare, skruvmejsar och sånt som kan vara bra att ha när vi ska sätta upp saker. Ska bli så roligt att åka iväg!

Och det kommer att gå så bra! Precis som det mesta har gått den senaste tiden. Premiären blev av trots att jag var sjuk och föreställningen har fått ett så positivt mottagande! Många säger att det är den bästa vi har gjort och alla dagar är snart slutsålda! Men bland alla glada tillrop och hälsningar har det kommit ett mail från en person som inte är särskilt positiv. Vad som är fel framgår inte riktigt men så här löd mailet som kom till Mats.

"hej. detta är den absolut sämsta revyn ni gjort. och jag har sett dem alla. jag är besviken. det hade varit bättre med en best of...  soppatorsk är nog ordet."


Vem som skickat mailet vet jag inte men kanske var det en släkting till dessa båda herrar som ju är skeptiska till det mesta...

Man kan ju inte tillfredsställa allas behov och önskemål och vi gräver heller inte ned oss för detta. Mot nya djärva mål! Först Göteborg, sedan ännu en revyhelg! Vi ses!
#1 - - Ola T:

Det finns många åsikter i vår värld. Ett negativt mail är sannerligen inte något att haka upp sig på. Rent allmänt finns en tendens till att om man hör nio positiva saker och en negativ, så är det den senare man funderar på. Det är märkligt och så ska det naturligtvis inte vara. Ta alltid, alltid fasta på det positiva, såvida det inte är konstruktiv kritik, vilket inte verkar vara fallet. Njut nu av Götet.

#2 - - Monica:

Håller med! Och mailet har jag redan glömt. Tyckte bara att det var kul att ta med i bloggen! Nu ska jag njuta av resan och ha det så bra som jag kan!

#3 - - Mariana:

Hej Monica!



Jag fick tips om din blogg idag, så nu är jag prenumerant...

Har fått privilegiet att få gå på Er revy på fredag och det ser jag verkligen fram emot.



Ha en god fortsättning!!



Kramis

#4 - - Monica:

Så kul Mariana! BÅde att du läser bloggen och kommer på revyn! Kram på dig själv så ses vi på fredag!

#5 - - Erik:

Får man vara nyfiken och fråga om de blir några extra föreställningar till revyn?



Grymt kul att ni säljer så mycket biljetter men vi är ett stort kompisgäng som vill gå och just nu ser de mesta slutsålt ut.

#6 - - Monica:

Ja, Erik, det BLIR extraföreställningar! 6, 11, 12 februari! Biljetterna släpps på lördag! Välkomna!